Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

raha

راها تو الان تو شکم مامان آرزویی


رها الان بهم خبر دادن که مامان آرزوت حامله است


رها تو اسفند به دنیا میای


رها دارم میمیرم از خوشحالی


رها باورم نمیشه که تو به وجود اومدی


رها دارم میمیرم از خوشحالی


دارم میمیرم عزیزم


تروخدا زودی بیا عشقم


بیا نفسم



قربون تو بشم


الان که عمه اینارو برات مینویسه اشکام داره میریزه


رها چند ساله منتظرتم


بزرگترین آرزوم وجود تو بود


الان باورم نمیشه که داری میای


رها من خواب نیستم


رها من بیدارم ؟؟



الهی قربون تو بشم


الهی من فدای تو بشم


رها عاشقتم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام رهای نازنین...
منم خیلی از بوجود اومدن تو خوشحالم...

چند دقیقه پیش عمه ی مهربونت بهم زنگ زد و خبر آفرینشنت رو بهم داد...

فقط خدا می دونه چقدر ذوق کردم
یه لحظه حس کردم خودم دارم مامان میشم

انشاالله که به سلامتی به دنیا بیای و کنار مامان و بابای مهربون و عمه ی نازنینت بزرگ بشی عزیزم...

راستی قول بده مواظب رهای منم باشی!

خدایا شکرت برای بوجود اومدن این موجود شیرین
مواظب خودش و مامانش باش!

سلام مهتابم
سلام نازنینم
سلام بهترینم
سلام قربونت بشم من

واقعا ممنونم ازت عزیزم

ایشالا روزی برسه که تو بهم خبر بدی و بگی رومینا داری خاله میشی
و من از شدت ذوق برات بال در بیارمو تو آسمون بالای سرت پرواز کنم

ممنونتم عزیزم
خیلی خیلی ازت ممنونم مهتابم

تو بهترین دوست منی
و بهترین خاله ی رهای عزیزمونی

ایشالا رهای تو هم به سلامتی به دنیا بیاد
قربون این همه خوبی های تو بشم خواهر گلم

لطیفه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://amvaj-darya.blogfa.com

رهای زیبای مــــــــــــَ ــــــــــــــــن....؟؟؟
وجودت مبار نازنینم....

قربونت بشم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد