Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

نوشیندنی های مامانیت




این روزها بزرگتر میشوی

رشد میکنی

جان میگیری

و دست و پا میزنی برای تولدی صلح آمیز





مهرسامم بابا مهردادت و مامان آرزوت به شدت منتظر حضورت هستن


در ادامه عکس های رسیدگی شده را تماشا میکنیم






از اونجایی که باید به مامان آرزو جونت خوب برسم
تا هم جیگر طلای من خوب باشه و بدنش سالم باشه
هم تو جوجو کوچولوم اون تو جون بگیری تا تپل به دنیا بیای
همش نوشیدنی های جون دار درست میکنم تا نوش جون کنه مامانیت

چند نمونه از عکساشو میزارم تا دل همه رو آب بندازم







 این مدت بحرانی ترین زمانه
نمیخوام هیچ مواد شیمیایی روی تو و مامان نازت تاثیر بزاره عزیزم


شیر انبه




شیر خرما




آبمیوه طبیعی پرتقال و لیمو شیرین




شیر موز





هر روز یکی از اینارو برای مامانیت درست میکنم تا بخوره

و جون بگیره




مهرسام عزیزم خواهشا ناراحت نشو که عمه زیاد نمیتونه بیاد اینجا برات بنویسه

به خاطر گل روی تو دارم یک دانشگاه دیگه هم درس میخونم

رشته ی تربیت کودک

فقط به این خاطر که یاد داشته باشم با تو چه جوری رفتار کنم که باهوش بزرگ بشی


نمیدونی تو این کلاس ها چقدر ازم کار میکشن

ترم یکم تموم شده و وارد ترم دو شدم


دوستت دارم

خیلی زیاد


زودی به دنیا بیاد نفسم



در اخر هم عکس مامان گلت که رفته بودیم بیرون شهر


اینقدر دورشو پوشوندم تا سرما نخوره

آخه مامانیت خیلی زود سردش میشه

اونجا هم تا تونستم هم لباس گرم خودمو تنش کردم

هم دورش کلی پتو پیچیدم

الهی قربون جفتتون بشم

که در مقابل دوتاییتون همش احساس مسئولیت میکنم



نظرات 8 + ارسال نظر
مامان تارا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://tatali2.niniweblog.com

یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم
تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . .

رومینا جان یلدات مبارک

ممنونم مامان مهربون

الهه مامان پارسا دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://mrparsa.niniweblog.com

سلام دست شما درد نکنه که اینقدر به فکر نی نی کوچولو هستین.

خواهش میشود

مفهومات چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

سلام...

سلام

شیما جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.atilla1391.niniweblog.com

سلام رومینا جون
خوشبحال مامان مهرسام که خواهر شوهر به خوبی تو داره
باید کلی قدر این محبت هاتو بدونه.
و خوشبحال مهرسام عزیزم که نیومده عمش دنیاشو به پاش میریزه.
عزیزم شرمنده
یه چند وقتی نتونسم بهتون سر بزنم
مریضی آتیلا از یه طرف و امتحاناتم از طرف دیگه واسه یه لحظه هم امونم ندادن.
بووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام شیما جان

قربونت بشم
مرسی خانومی

الهی بگردم چرا سرما بخوره ؟

چقدر نارحتم کردی با این خبر

شکیبا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

ببخشید یه سوال ؟؟؟
مگه مامان مهرسام کوچولو با شما زندگی می کنند؟

آره برادرمو زن برادرم با ما زندگی میکنن

مهتاب دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ

وای رومینا اینقده خوشحالم که نگو
دم صبح خواب میدیدم یکی از هم دانشکده ای هام یه کارت هدیه به مبلغ 150هزار تومن بهم داد که واسه محمد بود!
یعنی حق التدریسش بود که اون تو خواب داد به من که بهش بدم
الان اومدم تعبیرش کردم بگو چی بود!
نوشته بود اگر درخواب کسی به شما پول داد، تعبیر ش رسیدن خبر تولد پسری به شماست.
هرچی فک کردم دیدم تو آشناها و فامیل کسی باردار نیست که تازه بچشم پسر باشه که یهو یادِ تو افتادم و تولد قندِ عسلِ عمه [قلب]
کلی ذوق کردم و گفتم همین الان بهت خبرشو بدم[قلب]

دیگه با این خواب بی صبرانه منتظرم خبر تولد مهرسام جون رو بهم بدی
انشااالله که سالم و سلامت به دنیا بیاد
دلم واست خیلی تنگ شده
مواظب خودت باش خواهری نازنینم [بوسه]

سلام مهتاب عزیزم
خوبی قربونت بشم

الهی فدای خودتو خواب های نازی که میبینی بشم

توهم مراقب خودت باش
نمیدونی چقدر منو خوشحال کردی وقتی دیدم کامنت زدی

بوووووووووس
یک دنیا دوستت دارم

مامان تارا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

مرسی از حضورت عزیزم
شما چرا خبری ازتون نیست؟ چه خبراز نی نی داداش؟

به خدا اینقدر درگیرم که وقت نمیکنم وبلاگ آپ کنم

ایشالا جیگر طلام اول اسفند به دنیا میاد
الهی دورش بگردم

مامان تارا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://tatali2.niniweblog.com

ایشالا به سلامتی به دنیا میاد

عزیزم تشریف بیار عکس جدید گذاشتم / بووووووووووووس

فدات بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد