Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

ولین سفرت به شمال

مهرسام جونم الان که من دارم برای شما مینویسم شمالیم

شهرزیبای قایم شهر و رو پای من دراز کشیدی منم دارم تکونت میدم تابخوابی

الهی دورت بگردم روز بهروز بزرگ تر و خوشگلتر میشی

همه دوستت دارن

این اولین سفر شروع زندگیته نفسم

و امیدوا م بهت خیلی خیلی خوش بگذره

الان شما وارد دوماه شدی و سالمه سالمی


مهرسام جونم کاش میدونستی چقدر دوستت دارم


خاله آیدا الان اومد کنو م شمارو گذاشت رو پاش لالا کنی

بهم میگه قدت داره تند و تند بلند میشه

الهی من قربون قد بلندت بشم


مهرسامی نمیدونی چقدر پاهاتو دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.sajad7273.blogfa.com

♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜
مـــات شــدم از رفـتنت هیــچ مـیز شطرنجے هـم ﬤر مــیان نـــبـوﬤ !

ایـن وســط فــقط یـک ﬤل بـــود ...

ڪه دیگــر نـیست ...!
سلام به منم سر بزن[گل]

آتیلا جون و مامان شیما پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.atilla1391.niniweblog.com

سلام رومینا جون...
خوبی خانوم ...
مهرسام جون خوبه ایشاا...؟

سلام عزیزم
خوبه خوبم
شما خوبی ؟
خوشی؟
آتیلای ماهم خوبه ؟


مهرسام عالیه عالی
بهتر از این نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد