Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

مهرسامم دوستت دارم

 

 


سلام مهرسام عزیزم

سلام مهربون ترین و خوش خنده ترین پسر دنیا


مهرسامی وجودت در کنار ما زندگیمونو بهشتی و زیبا کرده 

با خنده های شیرین و چشم های پاکت دل همه رو به دست آوردی



عزیز دلم اینقدر خوش خنده و مهربون هستی که همیشه به هر غریبه و آشنایی لبخند میزنی

از خواب بیدار میشی لبخند میزنی

شیرتو میخوری لبخند میزنی

گاهی اوقات که شیطونی میکنی دعوات میکنیم لبخند میزنی

بهت اخم میکنیم لبخند میزنی

بوست میکنیم لبخند میزنی

حمام میبریمت لبخند میزنی


الهی عمه مریم قربون اون خنده های شیرین تو بشه که بیش از اندازه دوستشون دارم و با دنیا عوضشون نمیکنم



یک مسافرت چند روزه باهم رفتیم شمال

فقط منو شما و مامان بزرگ و بابا بزرگ

پست بعدی عکسای سفر به شمالتو میزارم گلم


روز به روز بزرگتر میشی و قد میکشی

زرنگ تر و باهوش تر میشی


فدای تو که تنها فرشته ی زندگیمون هستی بشم


کاش یک روزی برسه که دستای مهربونت دیگه تو دستای من گم نشه

بلکه قدرت مهربونی هاش شونه های عمه مریمتو لمس کنه



یک دنیا دوستت دارم مهرسامم

خیلی خیلی دوستت دارم عزیز دلم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد