Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

حمام


مهسامم امروز منو مامان جونت بردیمت حمام


بابا و مامان رفته بودن بیرون خرید

دیدیم شما هم خرابکاری کردی

به حمام هم نیاز داری

منو مامان جون بردیمت دیگه



فدات بشم الهی

دفعه ی اول هم همگی با هم بردیمت حموم


امروز سومین حمومی بود که رفتی عزیزم


هر سه بار کنارت بودمو نگات میکردم که مثل فرشته ها ساکت میشینی تا مامان بزرگ بشوره تو رو


یک دنیا دوستت دارم مهرسامم

یک دنیا دوستت دارم



عمه مریم همیشه عاشق تو بوده

میمونه

و خواهد موند


اینو بدون نفسم

ختنه

دیشب ختنه کردنت عزیزم

الهی بمیرم چقدر درد داشتی

همش گریه میکردی

ولی شبش خوب خوابیدی

االانم حالت خوبه گلم


خیلی دوستت دارم مهرسامم

خیلی خیلی دوستت دارم


امروز بردیمت آزمایشگاه تا ازت آزمایش تیروئید بگیرن


فدات بشم که دردت گرفت

19







برای تو مینویسم مهرسامم


ادامه مطلب ...

عکسای مهرسامی


عکسای مهرسام جونم



بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

عکسای نوزادی

مهرسامم عشقم جونم عمرم  بلاخره به دنیا اومدی


اینم عکسای نازت




ادامه مطلب ...

قراره به دنیا بیای


عشقم الان که دارم برات مینویسم مامان آرزو تو بیمارستانه

به همراه بابا مهردادت و مامانیت







ادامه مطلب ...