Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

I write to raha 3

سلام زندگیه من


رها فردا شب یلداست

با تمام وجود آرزو میکنم که سال دیگه تو جمع خانوادگیمون باشی عشقم 


میخوام :


یک رها کوچولویی باشه که تو بغل عمه جونش وول بخوره و آب دهنشو بریزه رو لباسام


یک رها کوچولویی باشه که دستشو به تمام میوه های سبد میوه بماله و شیطونی کنه


یک رها کوچولویی باشه که بره سراغ آجیلا و همشون تف تفی کنه


یک رها کوچولویی باشه که دعواش کنن رها نکن ولی خودشو تو بغل عمش لوس کنه چرا دعواش کردن


یک رها کوچولویی باشه که هرکسی از گل بهش نازک تر گفت رومینا با دستاش طرفو خفه کنه


یک رها کوچولویی باشه که جلوش کتاب حافظ باز کنمو براش فالشو بخونم


یک رها کوچولویی باشه که با دست اشاره کنه هندونه میخواد 


یک رها کوچولویی باشه که آروم با قاشق کوچولوی مخصوص خودش بهش هندونه بدم تا بخوره


یک رها کوچولویی باشه که لباسشو لبو لوچش همه هندونه ای بشه


یک رها کوچولویی باشه که بخنده و بعد همه محتویات دهنشو رو لباسش خالی کنه


یک رها کوچولویی باشه که بعد بغلش کنم ببرمش تا لباساشو تمیز کنمو دهنشو بشورم


یک رها کوچولویی باشه ....


که باهاش زندگی کنم

نفس بکشم

جوون بگیرم

عاشقی کنم


رها

قربونت بشم

نفسم

عشقم

جونم

تروخدا زودی بیا

تـــــــــــــــــــــــــروخــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

نظرات 1 + ارسال نظر
لطیفه چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام رها خانومی....
عزیز دلم....میبینی چه عمه جون ماهی داری.....؟
عمت عاشقته....مثل همون عشقی که الان من به تو پیدا کردم از مهربونی عمه ی ماهت.....
زودی بیا خانومی و عمه جونتو خوشحال کن.....
منم برای اون لحظه ای که رومینا بگه این فرشته کوچولو به زمین اومده ثانیه شماری میکنم....
از همین فاصله ی دنیا بووووووووووووووس رهای ماهم....
واسه رومینا:
سلام عزیزم....خوبی رومینا جونم...؟
مبارک باشه کی این فرشته اسمونی به دنیا میاد...؟

مرسی لطیفه جونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد