Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

Mehrsam

مهرسام برایت مینویسم تا شاید روزی بخوانی

I write to raha 7

سلام عشقم

سلام جونم



فردا دیگه امتحانام تموم میشه

اخریشه

راحت میشم



فال گرفتم

میدونی تو فالم چی نوشته بود ؟؟


نوشته بود اولادی در راه است

مبارک باشد 


این اولین نشانه ای که داره از وجود تو حرف میزنه رهای خودم

نمیدونی وقتی این فالو خوندم چقدر خوشحال شدم

مثل خر ذوق کرده بودم



دیشب با خاله مهتاب چت میکردم

میگفت با آقاشون صحبت کرده سر اسامی بچه هاشون

قراره اسم دخترشون بزارن رها

بهش گفتم مهتاب جونم پس اگر رهای ما پسر شد

عاشق رهای شما شد

میشن رها تو رها که ...


الهی قربونت بشم


میدونم اگر جنسیتتو انتخاب کنم بگم این و اون نباشی

وقتی اینجارو بخونی ناراحت میشی

به خدا برامون فرقی نداره چی باشی

دختر یا پسر مهم نیست


مهم اینه که فقط باشی

مهم اینه که زیر دست بهترین بابا و مامان دنیا بزرگ بشی

مهم اینه که مامانت آرزوی مهربون باشه

و بابات مهرداد نازنین باشه


ولی اگر پسر باشی خوبه

منم خودم دوست دارم اگر بچه دار شدم

دوقولو دوتا پسر داشته باشم


ولی اگر دخترم بودی خیلی خوبه

موهاتو اینقدر برات خوشگل درست میکنم

تمام اتاقتو پر از عروسک میکنم

میشی جون من

عمر من

نفس من



قربونت بشم مراقب خودت باش


سریع هم بیا پیشمون

بی صبرانه منتظر حضورت هستیم


راستی رها

مامان بزرگ و بابا بزرگت رفتن برات یک وان صورتی خوشگل دیدن

به قدری نازه که نگوووووووو


کوچولویه مثل خودت

به دنیا اومدی میریم برات میخریمش

که تو نفسمو توش بشوریم

باهات آب بازی کنیم


به دنیا اومدی

روزی هزار بار میبرمت تو وان و باهات آب بازی میکنم

میبرت پارک و باهات عشق میکنم

میبرت شهر بازی و همه ی وسایلشو سوارت میکنم

میبرمت باغ وحش

میبرمت هرجا که دلت خواست

هرجای هرجا که تو خواستی عشقم


دوستت دارم

عاشقتم

زودی بیا نفسم


بوس بوس

نظرات 6 + ارسال نظر
ترنج یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام عزیزم
حس خیلی خوبیه شاید حتی نشه در قالب کلمات یا نوشته بیانش کردو یا شاید من نمیتونم این کار را به خوبی انجام بدم
عزیزکم انشالله رهای شما هم به سلامتی پا به این دنیا بزاره منم قراره اسم پسملکم را بزارم رادمهر فکر کنم یک سال از رها خانم شما بزرگتر باشه

الهی بگردمش

ایشالا عشق منم پسر میشه

محمد دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ق.ظ http://tanhae.com

خوش به حالش

واااااااااای خدای من

رها ببین کی اومده اینجا نوشته هاتو خونده

عمو سید اومده

بهترین و صمیمی ترین دوست عمه جونت


ممنونم عمویی که اومدی سر زدی

بوس بوس

مهتاب سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ

خاله مهتاب قربونش بره ...

سلام رهای خاله ... وای رها می دونی منم می خوام اسم دخترمو بذارم رها ؟؟؟


باباش عاشق این اسمه ... الهی بگردم ... خدا کنه زودتر بیای ... چون تو زودتر از رهای من میای باید قول بدی از دختر کوچولوی من مواظب کنی باشه ؟؟؟

خیلی دوست دارم ... بازم میام پیشت

راستی قدر این عمه نازتو بدون خیلی ماه ...

الهی عمه ی رها قربون خاله مهتابش بشه

ببین رها چقدر دوستام دوستت دارن

خاله مهتاب بهترینه بهترینه بهترین دوستامه

الهی رومینا قربون خاله مهتابت بشه

آره به رها گفتم که قراره اسم نینی نازتو بزاری رها
ایشالا یک دختر نازو سالمو خوشگل به دنیا بیاری
که هم بازی رهای ما بشه
که هم بازی بچه های خودمم بشه

ممنون خاله مهتاب جووووووووووونی که اومدی به رها سر زدی

عاشقتم مهتاب
ممنونم نفسم
خیلی خوشحالم کردی که اومدی وبلاگ رهارو خوندی
خیلی خیلی دوستت دارم مهتابم

اسمارتیس@رها سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://rahaaa.blogsky.com

خوش به حال رها
چه مامان خوبی بشی براش

هه

نفسم من مامانش نیستم

من عمشم

لطیفه چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://daryartalatom.blogfa.com

اخ که الهی من فدای رها خانومی بشم....
فدای اون وان کوچولوی صورتیش...
رها...رها...

...
امیدوارم زود تر بیای عزیزم....زودتر بیا زیبای معصوم...زودتر بیا عزیزدل همه....همه منتظرتن....
قدر عمه ی مهربونتو بدون رهای ماه من....
همه دوست دارن...
بووووووس واسه رها...

سلام لطیفه جونم
خدا نکنه عزیزم که فدا بشی نفسم

منم امیدوارم زودی بیاد نفسم

خیلی دوستت دارم لطفه جونم
خیلی خیلی زیاد

ممنون که اومدی مهربونم


در ضمن خانومی بچمون معلوم نیست دختره با پسر

لطیفه جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://daryartalatom.blogfa.com

دووووست دارم زیبای من....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد